CSR 2.0: dárcovství jako první krok k udržitelnosti

 

Ty tam jsou časy, kdy bylo CSR „luxusem, který si mohou dovolit jen velké firmy“, typicky korporace s mateřskou firmou v zahraničí a její inspirací nebo přímo jasně nalinkovanými pravidly platnými napříč všemi společnostmi ve skupině. Společenskou odpovědnost skloňují dnes i menší a střední firmy – a úspěšně. Vyslyšely zájem zaměstnanců o něco navíc a mnohé z nich úspěšně provazují svou dlouhodobou strategii s principy společenské odpovědnosti a udržitelnosti. I jim se totiž potvrdilo, že CSR, udržitelnost a investice do komunity má smysl. Nesmí ale zůstat stát na místě – také CSR totiž žije, jeho principy se vyvíjejí a sledují očekávání stakeholderů. Ti jsou čím dál náročnější, kritičtější a sečtělejší, a tak co na ně fungovalo před pár lety, už zabírat nemusí. Příkladem jsou značky Toms a Warby Parker. Co dělají a jak svůj přístup k odpovědnému podnikání mění?

Celý článek najdete na našem portále odpovednefirmy.cz.

Sociální sítě

Newsletter

Jsme členem:

 
 

Další články

See all posts