Mileniálové požadují odpovědný přístup

 

Silným stimulem pro udržitelné podnikání je podle Byznysu pro společnost generace, která nastupuje na trh práce. Mladí stále více zohledňují, pro jakou firmu budou pracovat. Podle studie Horizon Media’s Finger 81 procent tzv. mileniálů od firem očekává, že podporují a budou podporovat veřejně prospěšné iniciativy.
Valná většina mladých mezi 20 a 30 lety připisuje CSR velký význam. Už průzkum Cone Communications z roku 2015 uvádí, že téměř 90 procent mladých lidí by vyměnilo značku produktu, který používají, ve prospěch té, která jasně deklaruje podporu konkrétnímu společenskému nebo environmentálnímu tématu.
Potvrzují to i data z ČR: Podle průzkumu Ipsos 61 procent lidí posuzuje při rozhodování o nákupu společenskou odpovědnost firmy, od které nakupuje. Na co by se přitom podle těchto dotázaných měly firmy nejvíc soustředit, je férové chování k zaměstnancům a ochrana životního prostředí. Co konkrétně mladí od firem v odpovědném přístupu čekají a jak svůj přístup nejlépe komunikovat? S tím nově seznámíme členské firmy v roce 2018 díky novému formátu akcí.

Přihlášení člena

informace o členství

Sociální sítě

Newsletter

Podívejte se

 
 

Další články

See all posts