Strategie a CSR řešení v oblasti marketplace
Podporujeme aktivní přístup firem v oblasti řízení dopadu vyráběných produktů a služeb na společnost v nejširším kontextu. Napomáháme k budování stabilních dodavatelských řetězců fungujících na základě CSR principů a eticky korektních vztahů. Prosazujeme partnerský a odpovědný přístup k zákazníkům včetně zohledňování specifických potřeb zákazníků s konkrétními formami znevýhodnění. Podporuje aktivní zapojení zákazníků a obchodních partnerů do řešení společensky potřebných témat.
Víte, jak si stojí Vaše firma v oblasti marketplace?
- Podporuje Vaše firma svými produkty a službami pozitivní změnu chování spotřebitele?
- Nabízíte své produkty a služby i zákazníkům, kteří k nim zatím nemají přístup ať už ze sociálních, zdravotních či geografických důvodů?
- Snažíte se eliminovat negativní dopady, které mohou mít Vaše produkty či služby na vybrané skupiny zákazníků? Víte, jak zákazníky ovlivní případné nedodání Vašich produktů a služeb?
- Sledujete potenciální nepříznivé sociální a environmentální dopady již při vývoji Vašich produktů a služeb?
- Předcházíte zneužití Vašich produktů a služeb?
- Víte co se stane s Vašimi produkty po skončení jejich životnosti?
- Podporujete zlepšení procesů ve Vašich dodavatelských řetězcích?
- Předcházíte tomu, aby jakákoli nezvládnutá slabá místa v rámci dodavatelských vztahů žádným způsobem menohla ohrozit výkonnost a dobré jméno Vaší firmy?
- Jednáte s Vašimi dodavateli čestně, transparentně a dle dohodnutých podmínek?
- Snažíte se ovlivnit relevantní legislativní rámec způsobem prospěšným veřejnému zájmu?
Odpověděli jste na většinu otázek ANO? Pak máte skvěle nakročeno k dosažení maximální odpovědnosti v oblasti marketplace. Vaše rozhodování se neřídí už jen tím, zda v rámci CSR darujete či nedarujete peníze, ale především tím, nakolik odpovědně své peníze vůbec vyděláte. Zaujaly Vás některé body a chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na: Byznys pro společnost