Společnost Albert Česká republika a její strategie společenské odpovědnosti vychází z CSR strategie nadnárodní korporace Ahold. Hlavními pilíři jsou oblasti zdravého životního stylu, udržitelného obchodu, ochrany klimatu a zapojování do lokálních komunit. V každé oblasti máme nastaveny cíle a realizujeme řadu projektů, kterými jich dosahujeme. Více lze nalézt na www.albert.cz/o-nas/spolecenska-odpovednost.
V roce 2009 byl společností Ahold Czech Republic založen Nadační fond Albert, jehož úkolem je efektivně naplňovat strategii společenské odpovědnosti společnosti Ahold a značky Albert. Cílem nadačního fondu jsou propagace a edukace v oblasti zdravého životního stylu, a to zejména v rámci vlastního projektu Zdravá 5, a podpora projektů vzdělávání, integrace a rozvoje sociálně znevýhodněných dětí a dospělých. Od svého založení Nadační fond Albert věnoval v daných oblastech 40 milionů korun.
Členství v platformě je pro nás nejenom prestižní záležitostí, ale i možností získávat informace o aktivitách a projektech významných firem na českém trhu, předávat si zkušenosti, vzdělávat se, participovat na projektech organizovaných BsP, být v obraze o změnách a novinkách legislativních, které mohou korporátní činnosti CSR ovlivňovat.