ČSOB dlouhodobě sleduje principy a trendy udržitelnosti a odpovědnosti (CSR) a soustředí se na to, aby její vlastní zásady udržitelného a odpovědného podnikání vždy co nejvíce odpovídaly představám všech zainteresovaných stran – klientů, akcionářů, zaměstnanců, managementu, partnerů ve veřejné správě, podnikatelů i neziskového sektoru a široké veřejnosti. Firemní filozofie ČSOB vychází z konceptu, který propojuje tři klíčové oblasti CSR – investice do komunity, rozvoj filantropie a zapojování zaměstnanců. ČSOB věří, že sladěním firemní kultury s hodnotami a přesvědčením svých zaměstnanců lze naplnit principy odpovědného podnikání a troufá si být lídrem i v této oblasti.
Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je stoprocentní dceřinou společností belgické KBC Bank NV a působí v České republice jako jediná bankopojišťovací skupina s komplexní nabídkou pojišťovacích služeb. Dávno si získala přízeň a důvěru svých klientů a pravidelně obhajuje vedoucí pozici na českém bankovním trhu.
Jako univerzální banka svým zákazníkům nabízí širokou škálu bankovních produktů a služeb pod základními obchodními značkami – ČSOB (pobočky), Era (finanční centra) a Poštovní spořitelna (obchodní místa České pošty), a dále produkty a služby ostatních společností skupiny ČSOB, kterými jsou Hypoteční banka, ČSOB Pojišťovna, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Asset Management, ČSOB Factoring a skupina Patria.