Firma HMMC získala Cenu hejtmana kraje za společenskou odpovědnost

 

Další významný úspěch si připsala společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC). Nošovická automobilka získala Cenu hejtmana kraje za společenskou odpovědnost za rok 2019.

Firma HMMC usiluje o to být ve všech aktivitách a výrobních procesech odpovědná vůči okolí, protože je jeho pevnou součástí. Společenská odpovědnost je tak nedílnou součástí firemní strategie nošovické automobilky. Důkazem je i ocenění, které z rukou hejtmana Moravskoslezského kraje Ivo Vondráka převzal na středeční ceremonii v Dolní oblasti Vítkovice prezident HMMC Donghwan Yang. Automobilka zvítězila v kategorii zahrnující podnikatelské subjekty nad 250 zaměstnanců.

„Ocenění naší společnosti za odpovědnost a udržitelnost je oceněním všech zaměstnanců a oddělení napříč celou firmou, kteří nejenže poskytli podklady a součinnost při zpracování žádosti, ale hlavně chápou náš přesah. Nejsme jen velkou firmou vyrábějící skvělá auta, ale jsme hlavně nedílnou součástí našeho regionu. A k tomu cítíme velký závazek. Proto jsem moc ráda, že to vyšlo. Děkuji všem, kteří se na našem ocenění za společenskou odpovědnost podíleli,“ uvedla Barbora Hermanová z oddělení Vnějších vztahů HMMC.

Cílem soutěže je ocenit firmy, organizace veřejného sektoru a obce, které jsou aktivní v Moravskoslezském kraji na poli společenské odpovědnosti organizací. Cenu vyhlašuje hejtman Moravskoslezského kraje spolu s Radou kvality ČR. Ocenění má vyzdvihnout a poděkovat podnikatelským subjektům a organizacím za to, že dělají pro kraj a pro občany více, než jim ukládá legislativa. Hodnotící komise u soutěžících posuzovala řadu sociálních, environmentálních i ekonomických ukazatelů.

Mezi příklady společenské odpovědnosti HMMC se řadí například grantový program Společně, který je jedním z hlavních pilířů podpory aktivit vlastních zaměstnanců a regionu. Letos firma vybrala 35 projektů v Moravskoslezském kraji, kterým rozdá granty v hodnotě 640 tisíc korun. Společnost od počátku svého působení v Nošovicích dbá na dobré vztahy se svými sousedy. V letošním devátém ročníku projektu Dobrý soused darovala automobilka celkem 700 tisíc korun na vybrané projekty. V každoroční výzvě Nadačního fondu Hyundai firma podporuje komunitní a ekologické projekty. Mezi další pilíře společenské odpovědnosti firmy se řadí podpora technického vzdělávání.

Společenská odpovědnost firmy ale zahrnuje celou řadu dalších oblastí – ať už jde o důraz na bezpečnost práce, ohleduplnost vůči životnímu prostředí a ekologický provoz, podporu inovací a zefektivňování výroby, ale také široké množství zaměstnaneckých benefitů nebo komunikaci s dodavateli. Díky zapojení všech oddělení ve firmě rozvíjíme principy trvale udržitelného byznysu. Cena hejtmana za společenskou odpovědnost tak patří všem zaměstnancům v HMMC.

 
 

Další články

See all posts