HEINEKEN Česká republika je dnes třetím největším hráčem na tuzemském trhu piva a zároveň jedním z nejvýznamnějších exportérů piva v České republice. Do jeho portfolia značek patří mimo značky Heineken také Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Hostan, Dačický a Louny.
Ambicí společnosti HEINEKEN je stát se nejzodpovědnějším a nejekologičtějším výrobcem piva na světě. Společnost chce zajistit udržitelnost ve všech oblastech podnikání: od snižování dopadu na životní prostředí přes pozitivní působení na zaměstnance a komunity až po závazek pozitivně ovlivňovat roli piva ve společnosti.
Newsletter
Že společenská odpovědnost firem není jen „povinná kolonka“ ve výroční zprávě, opět…
Květen patří diverzitě! Je to tradičně Evropský měsíc diverzity, jehož vrcholnou událostí byla i…
Autorka: Petra Schwarz Koutská pro Byznys pro společnost Délka rodičovské je v Česku předmětem…
V současné době čelí EU mnoha výzvám – ať už těm geopolitickým, ekonomickým,…
Chceme ocenit firmy, které usilují o vstřícné podmínky a aktivně odstraňují bariéry,…
Ministerstvo životního prostředí ČR předložilo vládě novelu zákona o obalech, kterou by se…
Hyundai Motor Manufacturing Czech patří k firmám, které se věnují dlouhodobě společenské…
Tradiční setkání členských firem Byznysu pro společnost a signatářů Charty diverzity v prvním…