HEINEKEN Česká republika je dnes třetím největším hráčem na tuzemském trhu piva a zároveň jedním z nejvýznamnějších exportérů piva v České republice. Do jeho portfolia značek patří mimo značky Heineken také Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Hostan, Dačický a Louny.
Ambicí společnosti HEINEKEN je stát se nejzodpovědnějším a nejekologičtějším výrobcem piva na světě. Společnost chce zajistit udržitelnost ve všech oblastech podnikání: od snižování dopadu na životní prostředí přes pozitivní působení na zaměstnance a komunity až po závazek pozitivně ovlivňovat roli piva ve společnosti.
Newsletter
Společnosti Tesco Stores ČR a.s. se loni stala jednou ze čtrnácti Leaders…
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. se loni stala jednou ze čtrnácti…
Fórum udržitelného podnikání UP! 2024 je tradiční setkání firem, zaměstnavatelů a odborných…
Společnost VELUX Česká republika, s.r.o. se loni stala jednou ze čtrnácti Leaders…
Společenská odpovědnost firem (CSR) se stala důležitou součástí moderního podnikání a odráží…
Společnost Vodafone se loni stala jednou ze čtrnácti Leaders TOP Odpovědná velká…
Československá obchodní banka spolu s Plzeňským Prazdrojem sdílela v loňském ratingu TOP Odpovědných velkých…
Plzeňský Prazdroj: Chceme zálohovat, na Slovensku to pomohlo snížit uhlíkovou stopu plechovek o 49 %
Plzeňský Prazdroj spolu s Československou obchodní bankou sdílel v loňském ratingu TOP Odpovědných velkých…