HEINEKEN Česká republika je dnes třetím největším hráčem na tuzemském trhu piva a zároveň jedním z nejvýznamnějších exportérů piva v České republice. Do jeho portfolia značek patří mimo značky Heineken také Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Hostan, Dačický a Louny.
Ambicí společnosti HEINEKEN je stát se nejzodpovědnějším a nejekologičtějším výrobcem piva na světě. Společnost chce zajistit udržitelnost ve všech oblastech podnikání: od snižování dopadu na životní prostředí přes pozitivní působení na zaměstnance a komunity až po závazek pozitivně ovlivňovat roli piva ve společnosti.
Newsletter
Ohlédnutí za UP!2025: Jak odpovědné firmy pečují vodu(16. 10. 2025, Nošovice, Pivovar…
Voda je nezbytná pro život i veškerou lidskou činnost. Její dostupnost a…
Půda a voda nejsou samozřejmost Pole jsou dnes často vyčerpaná, přestože mají…
Také letos jsme pro vás připravili metodický webinář k soutěži TOP Odpovědná…
Tuny cenných surovin končí na skládkách, ve spalovnách nebo odhozené v přírodě místo…
Závěr podzimu je pro Byznys pro společnost vždy výjimečný – udělujeme prestižní…
Podcast BPS na téma Zkrácení rodičovské dovolené v Česku společně s Petrou Ondrušovou a Klárou Kalíškovou. Poslechnout podcast https://open.spotify.com/episode/4NvdY0N35wctSJx60EFosi…
Výroční zpráva o plýtvání potravinami 2024/25 ukazuje 82% snížení odpadu Společnost Tesco…
