HEINEKEN Česká republika je dnes třetím největším hráčem na tuzemském trhu piva a zároveň jedním z nejvýznamnějších exportérů piva v České republice. Do jeho portfolia značek patří mimo značky Heineken také Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Hostan, Dačický a Louny.
Ambicí společnosti HEINEKEN je stát se nejzodpovědnějším a nejekologičtějším výrobcem piva na světě. Společnost chce zajistit udržitelnost ve všech oblastech podnikání: od snižování dopadu na životní prostředí přes pozitivní působení na zaměstnance a komunity až po závazek pozitivně ovlivňovat roli piva ve společnosti.
Newsletter
O ESG se hodně mluví. Firmám může připadat jako zelený strašák, ale…
S příchodem nových technologií se zásadně proměňuje i situace na trhu práce. S digitalizací…
Podle aktuálních údajů Evropské agentury pro životní prostředí (EEA) spotřeba a výroba…
V uplynulých týdnech zasáhly Českou republiku a zejména sever Moravy ničivé povodně,…
V současném světě, kde dopady klimatických změn a enviromentální problémy nabírají na…
Aktuální cirkulární výzvou pro Českou republiku je projednávaný systém zálohování PET lahví…
Aliance odpovědných firem Byznys pro společnost se dlouhodobě věnuje cirkulární ekonomice, která…
Poslankyně Michaela Opltová (STAN) byla hostem letního setkání odpovědných firem v Plzni, debatovalo…