HEINEKEN Česká republika je dnes třetím největším hráčem na tuzemském trhu piva a zároveň jedním z nejvýznamnějších exportérů piva v České republice. Do jeho portfolia značek patří mimo značky Heineken také Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Hostan, Dačický a Louny.
Ambicí společnosti HEINEKEN je stát se nejzodpovědnějším a nejekologičtějším výrobcem piva na světě. Společnost chce zajistit udržitelnost ve všech oblastech podnikání: od snižování dopadu na životní prostředí přes pozitivní působení na zaměstnance a komunity až po závazek pozitivně ovlivňovat roli piva ve společnosti.
Newsletter
Československá obchodní banka spolu s Plzeňským Prazdrojem sdílela v loňském ratingu TOP Odpovědných velkých…
Plzeňský Prazdroj: Chceme zálohovat, na Slovensku to pomohlo snížit uhlíkovou stopu plechovek o 49 %
Plzeňský Prazdroj spolu s Československou obchodní bankou sdílel v loňském ratingu TOP Odpovědných velkých…
Dnes je Mezinárodní den žen. Slavíme jej už od roku 1909, historicky…
Skupina ČEZ si polepšila v ESG hodnocení u CDP, jedné z nejvýznamnějších…
Aliance odpovědných firem Byznys pro společnost uspořádala v Malostranské besedě unikátní debatu k…
Společnost GSK, člen aliance odpovědných firem Byznys pro společnost, zveřejnila nové údaje…
Zákazníci Tesco hlasováním na prodejnách po celém Česku rozhodli o vítězích 14.…
Ministerstvo životního prostředí připravilo nový návrh zákona systému záloh na PET lahve…