Mají firmy komunikovat speciálně k LGBT komunitě, přináší jim to užitek, nebo je to naopak něčím ohrožuje? Takové otázky řešili účastníci workshopu, který se uskutečnil 19. dubna v sídle agentury Ogilvy. Jednalo se o další ze série expertních a networkingových setkání, které navazují na konferenci Pride Business Forum.
O své zkušenosti se podělily Danna Blum, která od roku 2016 působí jako Global Creative Director v Ogilvy One, Berlín a Vanda Wolfová, ředitelka pro agenturní sektor (Head of Agency) pro český a slovenský trh společnosti Google a další. Více informací se dozvíte zde.
Newsletter
Odpovědné firmy a další odborné organizace na tradičním setkání o udržitelném podnikání…
Společnost Nestlé Česko se loni zařadila mezi třicet nejlepších odpovědných firem v…
Společnost IKEA Česká republika se loni stala jednou ze čtrnácti vítězných společností…
UP! 2024 je tradiční setkání firem, zaměstnavatelů a odborných institucí v rámci…
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se loni stala jednou ze…
Skupina ČEZ byla v loňském roce nejlepší firmou ve strategické kategorii TOP Odpovědná…
Společnost Albert ČR je se loni stala Trendsetterem mezi Odpovědnými velkými firmami…
Národní den firemního dobrovolnictví Give&Gain Day se letos koná už počtrnácté. Je…