V sobotu 11. listopadu proběhne pátý ročník unikátní charitativní akce – Národní potravinová sbírka, kterou organizuje Byznys pro společnost ve spolupráci s Českou federací potravinových bank, Armádou spásy, NADĚJÍ a Charitou Česká republika. Do projektu se zapojili Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, BILLA, Makro a dm drogerie markt a ROSSMANN. Národní potravinová sbírka již tradičně dává možnost každému, kdo může a chce, pomoci potřebným. Hlad totiž není bohužel ani u nás abstraktní pojem – podle kvalifikovaných odhadů žije u nás na hranici chudoby nebo sociálního vyloučení téměř 1,5 milionu lidí. Záštitu nad letošním – již pátým ročníkem převzal ministr zemědělství Marian Jurečka.
O tom, že jde skutečně o celonárodní projekt, kterým Česko žije, svědčí, že převážná většina obyvatel sbírku zná. A co je podstatné – jsou ochotni pomáhat potravinovými dary potřebným – například matkám samoživitelkám, lidem v azylových domech a seniorům. Ukázal to průzkum, který v říjnu uskutečnila organizace Byznys pro společnost, ve spolupráci s nezávislou výzkumnou agenturou ISPOS. Zúčastnil se ho reprezentativní vzorek české populace ve věku 18 až 65 let. Více se dočtete ZDE.
Národní potravinovou sbírku podporují:
Záštita: ministr zemědělství Ing. Marian Jurečka
Strategičtí partneři: Albert, BILLA, dm drogerie markt, Globus, Kaufland, Lidl, Makro, Penny, ROSSMANN, Tesco Stores
Partneři: Raben, Sodexo, LCG New media, Družina, Thimm Packaging, BigMedia, Hamé, Agrofert
Hlavní mediální partner: Český rozhlas
Mediální partner: Deník, Týden