Globální cíle, lokální pohled

 

Byznys pro společnost uspořádal 21. dubna 2017 v sídle Pivovary Staropramen členské networkingové setkání. Účastníci se věnovali otázkám, jak pracovat s globálními strategiemi CSR a udržitelností v lokálním kontextu a shodli se, že firmy mohou svými lokálními projekty naplňovat cíle mezinárodních závazků.

Doložily to svými příklady dobré praxe i prezentující Edita Šilhánová a Jana Vinklářová ze společnosti Pivovary Staropramen. Zdůraznily, že zahraniční vlastník respektuje specifika tuzemské pobočky a dává svobodu lokálním CSR aktivitám, které se však prolínají a propojují s globálními CSR cíli. Patří mezi ně například ochrana životního prostředí, bezpečnost práce či beer print.

Martina Šilhánová z Nestlé představila strategii vytváření sdílené hodnoty, která zahrnuje 5 pilířů a závazky, které se vztahují k zemi, ve které se pobočka nachází a které se propojují s globálními cíli. Pro vedení firmy také probíhá sdílení dobrých příkladů z praxe jednotlivých poboček. Patřil mezi ně např. lokální projekt „Nestlé pro zdraví dětí“, díky kterému bylo v ČR proškoleno na 50 000 školáků.

Aktivity a plány BPS pro členské firmy zmínila Pavlína Kalousová. Na závěr si účastníci užili prohlídku pivovaru.

Fotogalerie zde.

Sociální sítě

Newsletter

Jsme členem:

 
 

Další články

See all posts