Správné vykročení do nového roku – neformální novoroční setkání členů BPS, která proběhlo ve čtvrtek 18. ledna 2018 v bistru Spižírna 1902. Setkání bylo nejen příležitostí k poděkování za spolupráci v roce 2017, ale i k představení nové strategie BPS pro členy.
„Ve snaze prosazovat v ČR principy udržitelného a odpovědného podnikání vedeme firmy do dosud neznámých oblastí. O to je to někdy těžší – ale máme připraveny projekty, které v tom členským firmám pomohou a my je na cestě rádi doprovodíme,“ řekla na setkání Pavlína Kalousová, předsedkyně BPS – Byznys pro společnost.
V letošním roce má BPS tři priority:
- Pomoci firmám se rozvíjet od klasické charity přes CSR k udržitelnému podnikání.
- Firmy intenzivně řeší situaci na trhu práce, kde probíhá boj o talenty. I v tom jim chceme být partnerem.
- Společně se členy chceme vytvořit poziční materiály a prosazovat principy, na kterých se shodneme. První oblastí, na kterou se zaměříme, bude diskuse o tom, jak by stát měl pomoci firmám rozvíjet odpovědné podnikání.
„Připravili jsme rovněž analytické nástroje, které umožní členům BPS změřit síly s konkurencí v oblasti udržitelnosti, odpovědnosti, diverzity a age managementu. Pomohou jim interně zmapovat tuto oblasti a současně získat benchmark nástroj,“ řekla Pavlína Kalousová.
Setkání se zúčastnilo přes třicet zástupců a zástupkyň členských firem – například ČEZ, Antalis, dm drogerie markt, ČMSS, Accenture, Lidl, O2, PwC Česká republika, Plzeňský Prazdroj, Moneta Money Bank, Coca-Cola HBC, Škoda Auto, Hochtief, Veolia, Staropramen, Skanska nebo Vodafone.
Své aktuální i budoucí aktivity v oblasti CSR představili Juraj Palčinský, managing director společnosti Antalis, a Zuzana Plecitá, vedoucí projektů, Lidl.
Děkujeme všem, kteří se k nám připojili, a doufáme, že si užili příjemný podvečer.
Fotoreport ZDE.