Albert ČR: Udržitelnost musí dávat smysl a mít podporu v datech

 

Společnost Albert vydala v pořadí druhý report o udržitelnosti. Zpráva za loňský rok ukazuje ještě více čísel a dat o fungování maloobchodu v oblastech, jako je nakládání s neprodanými potravinami, snižování uhlíkových emisí nebo redukce plastů. Věnuje se také aktivitám na podporu zdraví zákazníků i zaměstnanců či široké pomoci komunitám.

Jasně vidíme, že udržitelnost získává u spotřebitelů stále větší pozornost. Všímáme si podstatného zájmu o informace týkající se původu a složení potravin či etických standardů při jejich výrobě a zpracování,“ řekl Jiří Mareček, ředitel pro komunikaci a udržitelnost obchodů Albert.

Co se Albertu podařilo?

• Stali jsme se opět největším firemním dárcem potravinových bank. Díky darům z našich obchodů se k potřebným dostalo 2 800 tun jídla.
• Snížili jsme uhlíkovou stopu v našem provozu o 48 % oproti výchozímu roku 2018.
• Ušetřili jsme 418 tun plastů v obalech výrobků vlastních značek.
• 52,4 % prodejů potravin vlastních značek tvořily zdravé výrobky.
• Naše finanční a materiální pomoc komunitám přesáhla částku 26 milionů korun.
• Ve vedoucích pozicích pracovalo 58 % žen.

Přečtěte si více informací:
https://newsroom.albert.cz/media/udrzitelnost-musi-davat-smysl-a-mit-podporu-v-datech-albert-po-roce-zverejnil-dalsi-nefinancni-report

Celý dokument naleznete na tomto odkaze:
https://newsroom.albert.cz/zdrave-a-udrzitelne?s=report-o-udrzitelnosti

Sociální sítě

Newsletter

Jsme členem:

 
 

Další články

See all posts